سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آدمـــــــــ بــــــاطــــــــلــــه هــــــــــا

گفته بودی عاقبت،این عشق ، مال ماست...نه؟
شاید آن روز مبادامان همین فرداست... نه ؟
دوست دارم تلخی این دوری بی وقفه را...
دور بودن بهتر از هرگز نبودن هاست... نه ؟
در خیالاتم همیشه دوست میداری مرا...
این خیال خام ...حق این زن تنهاست ... نه ؟
مرگ یک پایان شیرین است بعد از این فراق...
آتش دوزخ گلستان تر ازین دنیاست ...نه؟
بعد تو دست از خیال زنده بودن میکشم...
بعد من چه ؟ بعد من هم زندگی زیباست ..نه؟
بغض داری بغض دارم بغض دارد اسمان...
اشک ها از پشت لبخند ترم...پیداست ..نه ؟
ما دوتا را زندگی از سهم هم کم کرده است...
آه ... این دل بیقراری ...حاصل منهاست...نه ؟
من که عادت داده ام تنهایی ام را با خودم...
شاید اصلا فکر برگشت تو بی معناست...نه ؟....
کاش میشد ،بی تو هم این زندگی را کش دهم...
کاش میشد...انتظارم از خودم بالاست... نه؟
میروی لبخند هایت را هم از لب میبری...
در میان سینه ی تنگ تو هم غوغاست .... نه؟
ر.ابوترابی


نوشته شده در جمعه 95/2/3ساعت 11:50 صبح توسط ر. ابوترابی نظرات ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت






AvaCode.64

جاوا اسکریپت